søndag 19. juni 2011

My godd jeg er så lur

Jeg er sliten. Virkelig sånn kjempesliten. Sånn bly-i-beina-åssen-i-huleste-skal-jeg-orke-å-reise-meg-sliten. Den minste lyd er for mye, all lyd er bråk i mine ører.

Og what to do???
JO, dra til Sverige på Harrytur MED unger og stasjonsvogn og full pakke. Flott. Kjempelurt. Amazing. Sammen med ca en million andre folk som benyttet det dårlige været til svenskeshopping.

Vel, det gikk fint. Ingen store kriser, annet enn en halvspist kebablefse-ting, som selsagt skapte en hel god del kaos i mitt stakkars hode. Men hey, det er da ikke noe farlig en gang i blant, er det vel??? (Er det vel??????????)
Puh
Neida, ellers så er det bare å puste inn og ut, og håpe energien er litt mer på pluss-siden i morgen, for da er det trenings-tid.
Og nå....nå er det film-tid :)Og massevis med pepsi-max-bokser :))

2 kommentarer:

  1. NEI, det er ikke farlig!!

    Synes det er pretty impressing å dra på harry-tur når man i utgangspunktet er sliten :o) RESPEKT!

    Kos deg med film, Nexi :o)

    SvarSlett
  2. Jah, det gikk jo helt fint.
    med kebab-tingen altså ;)

    Takk <3

    SvarSlett